Acceptând cursul vieții

Dacă am trăi ca niște oameni comozi având totul de-a gata, atunci poate că ne-ar fi greu să îi înțelegem pe cei care se bucură de strângerea recoltei. Poate că nu am ști să prețuim acele mâini ce au bătături puternice de la sapa de lemn și care nu s-au obosit să întoarcă pământul. Datorită acestor oameni harnici, piața este plină de legume și fructe. Te-ai gândit la acest lucru?

Dacă masa ne-ar fi mereu îmbelșugată, oare am ști ce înseamnă mana cerească? Dacă ochiul ne-ar fi scutit de lăcrimare, am putea simți cu cel suferind? Dacă ar fi doar soare pe cer, atunci nu ar exista iarbă și nu am ști ce miros au crinii.

Însă Dumnezeu în înțelepciunea Lui a permis ca omul să experimenteze în viață atât bucurie, cât și plâns; să fie bogat, dar și sărac, și de asemenea să vadă cu ochiul lui atât picurii de ploaie în urma cărora natura parcă prinde viață, cât și razele soarelui care sunt atât de binevenite după o zi mohorâtă.

Doamne, cât de bine știi Tu să îmbini toate lucrurile spre binele omului! Acesta poate fi fericit pe deplin doar atunci când depinde de Tine în toate lucrurile.

Revelează-i acest adevăr, te rog!

Copyright Melania Leinfellner

Lasă un răspuns

