Doamne, dacă sunt a Ta…

Doamne, dacă sunt a Ta…
Cum în taină, gându-mi spune
Dă-mi puterea de-a lupta
Și căință-n rugăciune.

Doamne, dacă sunt a Ta…
Chiar nevrednică, cum sunt
Dă-mi puterea de-a ierta
Pe vrăjmași, pe-acest pământ.

Doamne, dacă sunt a Ta…
Și-s lovită peste-obraz,
Dă-mi puterea de-a răbda
Chiar și-n cel mai greu necaz.

Doamne, dacă sunt a Ta…
Chiar de-i plin de spini pe cale
Dă-mi puterea de-a purta
Crucea Încercării Tale.

Doamne, dacă sunt a Ta…
Și Tu mă iubești nespus
Dă-mi puterea de-a iubi
Cu iubirea lui Isus.

Viviana Moise

Lasă un răspuns

