Cânt, indiferent de circumstanțe

p718991430-3

Cânt, când mi-e bine,

Dar și când tristețea îmi cuprinde inima,

Îi cânt Creatorului meu,

Pentru că e bun,

Îi cânt pentru că are îndelungă răbdare

Cu slăbiciunile mele,

Îi cânt și știu că îmi ascultă cântecul,

Chiar și atunci când aș distona.

E încurajator să știi că ești prețuit de Dumnezeu,

Chiar dacă pentru oameni nu vei mai însemna nimic.

Ce bine-i să crezi că Dumnezeu te iubește…

În felul acesta, cântarea îți va fi mereu pe buze.

Copyright © Melania Leinfellner

5 thoughts on “Cânt, indiferent de circumstanțe

      1. Grea întrebare, am o groaza de preferate :))
        Hai ca-ti spun ultima pe care am cantat-o in Biserica: De cand Isus ma gasise – grupul Omega.

        Like

    1. Nu îmi vine în minte o piesă despre care să spun că e preferata mea. 😛
      Însă ți-aș putea spune câteva piese de pe youtube pe care le-am adăugat la “favorit”
      Dacă ai timp poți să le asculți:
      Aleluia – Adi Hentea; https://www.youtube.com/watch?v=pxNH_G3cLQM&index=70&list=FLxfx_p2UbTJtdcfL9WP4cVA

      Laura Bretan – Acolo noapte nu va fi; https://www.youtube.com/watch?v=pScq1eQMbE4

      Siegfried Fietz singt ‘Von guten Mächten wunderbar geborgen’; https://www.youtube.com/watch?v=aN7dGz6NH5M&index=205&list=FLxfx_p2UbTJtdcfL9WP4cVA

      Ultima piesă pe care am cântat-o într-o biserică a fost: Du bist wunderbar 🙂

      Like

Lasă un răspuns

