Cadoul tău!

Pentru iubitorii de lectură, am pregătit o carte scrisă de John Ortberg – “Când se încheie jocul, totul se întoarce în cutie”.

Vă rog să vă exprimați dorința de a avea această carte, până la data de 11.02.2014, ora 19 (ora României, GMT +2). După o tragere la sorț, voi anunța înspre cine se îndreaptă această carte 🙂

“Folosindu-și umorul și talentul de narator, autorul ne ajută să ne concentrăm asupra adevăratului obiectiv al jocului vieții, asupra trofeelor pe care merită cu adevărat să le câștigăm, ele fiind veșnice. Ce putem lua cu noi în Împărăția lui Dumnezeu? Numai dragostea pe care o avem pentru Cristos, unii pentru alții și pentru sufletele noastre. Nu este ceva rău să fim buni la jocul vieții de aici, de pe pământ, însă nu-i putem permite sa stea în calea a ceea ce este cu adevărat important”.

DSC01729

Copyright © Melania Leinfellner

10 thoughts on “Cadoul tău!

  1. Pace Melania. Multumesc pentru fiecare incurajare, indemn, mustrare, sfat, sa stii ca de multe ori m-au ajutat mesajele tale! Dumnezeu sa te binecuvanteze! Sa fiu sincera mi-as dori cartea, nu am mai auzit de autorul acesta si nici de titul cartii. Cred ca e frumoasa si as putea invata lucruri noi. Multumesc. O seara plina de pace si o saptamana plina de putere de la Domnul Isus! Monica

    Like

    1. Pace Melania. Multumesc pentru mesajele si incurajarile pe care le primesc de la tine. Unele chiar mi s-au potrivit. Imi place aceasta carte. Nu am auzit pana acum de ea si as vrea sa o am. Multa pace si binecuvantare iti doresc! Lia

      Like

  2. Mi-ar face deosebita placere sa am aceasta carte. Tot ce este spre crestere spirituala, este de dorit. Multa binecuvantare !

    Like

  3. Draga Melania,
    Dintr-o pagina web am citit recenzia ta la “Am fost medic la Auschwitz” de Miklós Nyiszli si inevitabil am ajuns la blog-ul tau. 🙂
    Aici am citit pagina Devotionale pentru ca textul este coerent dar si pentru ca mesajul este frumos si pozitiv.
    Mi-ar face placere bineinteles sa primesc si eu cartea “Când se încheie jocul, totul se întoarce în cutie” de John Ortberg daca ar fi si posibil. As fi interesat insa de carte doar in format word, epub, mobi, pdf insa autorul nu cred ca ar fi de acord cu acest lucru sau daca chiar ar fi nu cred ca o posezi si in format electronic. Oricum disponibilitatea ta de a o oferi sigur inseamna comunicare si cine stie poate ai sa-mi scrii. Multumesc oricum.

    Like

  4. Este o mare bucurie sa primesti cadouri, desi eu nu am prea facut cadouri, desi mi-ar place….Domnul, Tatal Luminii sa te umple de daruri minunate; eu ii multumesc in fiecare clipa a vietii mele pentru bunavointa Lui pe care nu o merit….
    E incitanta aceasta tragere la sorti, ma rog sa cada sortii asupra mea…desi nu am nici un merit.

    Like

  5. Personal si mie mi-ar face placere sa intru in posesia acestei carti. Desi nu am mai auzit de ea pana acum, pare a fii o carte de unde ai ce invata.
    Fii binecuvantata!

    Like

Lasă un răspuns

