O scrisoare și multă bucurie!

470549a0e0c0496b6cce6bc8dc02cebe

Există oameni singuri, care se bucură enorm atunci când primesc semnale de dragoste din partea altor persoane. Aceste semnale pot arăta sub forma unui buchet de flori pe care-l primesc sau a unei scrisori care apare exact în momentul în care aceștia au cea mai mare nevoie de încurajare.

Am cunoscut o femeie credincioasă, care cu puțin timp în urmă a plecat la Domnul. Avea 74 de ani, locuia singură și suferea de diabet. Din când în când îi trimiteam scrisori. Într-o noapte am visat că trecea pe lângă mine, adresându-mi cuvinte de mulțumire.

În urma acestui vis m-am gândit  că viața acestei femei se poate sfârși, așa că i-am scris din nou. Mi-a răspuns după o zi de la primirea scrisorii.

Te las pe tine să citești câteva din cuvintele scrise de mâna ei, ultimele ei cuvinte pentru mine…

DSC01516

DSC01517

Te încurajez să te gândești la cei de lângă tine, pentru a le face bine.

Fiecare om este fericit atunci când înțelege că este important pentru cineva.

Ia-ți timp pentru a-ți reaminti de acei bătrâni singuri cu care ai avut cândva legătură. Fă tot posibilul să îi reîntâlnești până încă mai sunt în viață.

Adu bucurie și speranță în jur. Cum se poate realiza lucrul acesta? Primind tu mai întâi dragoste de la Dumnezeu și în felul acesta o vei putea dărui și altora.

Melania L.

6 thoughts on “O scrisoare și multă bucurie!

  1. Dragă Melania,
    Îţi mulţumesc mult pentru acest articol extraordinar!! M-a încurajat şi pe mine şi vreau să-ţi spun că şi eu sunt adepta scrisorilor, şi eu am scris scrisori pe care le-am trimis oamenilor… şi Dumnezeu a lucrat într-un mod care mi-a depăşit imaginaţia!!
    Fii binecuvântată!
    Cu dragoste,Milena

    Date: Fri, 6 Dec 2013 12:24:18 +0000
    To: intrebarileinimii@hotmail.com

    Like

    1. Dragă Milena. Sunt mulți oameni neglijați și care așteaptă ca cineva să le încălzească sufletul. Înțeleg că tu nu ai stat pasivă ci te-ai implicat în viața lor, trimițându-le scrisori. Da, ei s-au bucurat, tu de asemenea, dar și Dumnezeu a știut să răsplătească.
      Fie ca să nu obosești vreodată în facerea binelui.
      Mulțumesc pentru cuvintele tale.
      Te îmbrățișez,
      Cu drag, Melania 🙂

      Like

Lasă un răspuns

