Cuvinte adevărate

Bible-in-hand

Cuvântul Domnului îți dă viață adevărată. Îți deschide ochii pentru a vedea frumusețea lui Dumnezeu. Îți luminează mintea. Te face să înțelegi că viața nu o poți trăi după placul tău, pentru ca mai apoi, să moștenești Cerul. Te încurajează să crezi promisiunile lui Dumnezeu pentru că sunt adevărate, promisiuni care sună în felul următor: “Nu te teme căci Eu sunt cu Tine. Nu te uita cu îngrijorare căci Eu sunt Dumnezeul tău. Te chem pe nume, ești al Meu. Dacă vei trece prin ape Eu voi fi cu tine”…

Domnul Isus a spus: “Adevărat, adevărat vă spun, că cine ascultă cuvintele Mele, şi crede în Cel ce M-a trimis, are viaţa veșnică, şi nu vine la judecată, ci a trecut din moarte la viaţă”.  (Ioan 5:24)

Citește cuvintele Domnului pe care le găsești pe paginile Bibliei. Acestea îți vor transforma viața.

Melania L.

Lasă un răspuns

