Liber datorită lui Isus!

4374061-prisoner-run-out-from-prison
Știi, tare mult mi-aș dori să văd și eu lumina. Cred că a trecut mult timp de când sunt aruncat în această întunecime. Da, trebuie să plătesc pentru păcatele mele săvârșite. Oare de ce am respins sfaturile unor oameni care îmi doreau binele? Poate că aș putea să mă împrietenesc cu paznicul închisorii și să evadez. Oare ce șansa aș mai avea pentru a fi din nou liber?
În timp ce mă gândeam la aceste lucruri, celula în care zăceam s-a umplut de lumină. Deodată și-a făcut apariția o Făptură minunată, spunându-mi: „Sunt aici pentru a te salva!” Cum puteam să mă opun?
Apucându-mi mâna, lanțurile cu care eram legat au căzut la pământ. Mi-a arătat ușa pe care trebuie să ies. Înainte de a dispărea, mi-a mai spus un lucru: “De acum încolo să nu mai păcătuiești!” Am luat-o la fugă strigând de bucurie. În sfârșit sunt liber!

Melania L.

Lasă un răspuns

