Ai vreo speranță după ce mori?

Cât de real este Cerul și Dumnezeu!
După ce numărul anilor sau zilelor noastre pe pământ se sfârșește, Îl vom întâlni pe Domnul Isus. Ce încurajare să știi că la capăt de drum este speranță pentru tine. Însă, tu poate că te gândești cu groază la sfârșitul tău, pentru că nu știi dacă există ceva după moarte.
Biblia vorbește despre viața veșnică pe care o poți avea încă de aici de pe pământ:”Și viața veșnică este aceasta, să Te cunoască pe Tine singurul Dumnezeu adevărat și pe Isus Hristos pe care l-ai trimis Tu. “În nimeni altul nu este mântuire, căci nu există sub Cer un alt Nume dat oamenilor, în care trebuie să fim mântuiți.”(Faptele Apostolilor 4:12)
Zilele trecute la întoarcerea mea de la cumpărături, am întâlnit o femeie simpatică. Mi-a adresat câteva cuvinte însă, neînțelese pentru mine. Poate că vorbea dialect sau vocabularul meu în germană nu-i chiar atât de bogat. 🙂
M-am oprit din drumul meu și am început să conversăm. Ea credea că nu este suficient Domnul Isus pentru viața ei de credință. Mai avea nevoie și de Maria, mama Domnului Isus. Și oamenii intră în mormânt cu minciuni care îi vor despărți pentru totdeauna de Dumnezeu.
Dacă ai citit Biblia, cu siguranță că nu ai găsit nici un singur cuvânt care să te încurajeze să te rogi Mariei sau care să te asigure că poți avea mântuirea sufletului prin ea.
Doar Domnul Isus a fost fără păcat. Acceptând jertfa Lui pentru păcatul tău vei fi mântuit.
Renunță la ideea că făcând fapte bune sau trecând printr-un purgatoriu vei ajunge să moștenești Raiul. Este o minciună și o mare înșelătorie.
Faptele bune le vei face din dragoste pentru Cel ce și-a dat viața pentru păcatul tău.
Dacă vrei să ai siguranța mântuirii, primește-L astăzi pe Isus ca Domn și Mântuitor al vieții tale, botează-te și trăiește-ți apoi viața onorându-L!
Melania L.

6 thoughts on “Ai vreo speranță după ce mori?

  1. Melania, eu te respect mult, și când am timp, urmăresc mare parte din ceea ce postezi tu, dar trebuie să îți spun că afirmațiile tale despre Maica Domnului se bazează pe necunoaștere, și nu e drept să vorbim despre ființe cerești cu mult mai presus de noi, fără să știm prea bine despre ce este vorba.
    Maica Domnului este o Persoană specială pentru noi, creștinii, și chiar fiul său Iisus are un mare respect și iubire pentru Ea. Nu vreau să intru în controverse religioase, știu prea bine diferențele dintre confesiuni, și știu că tot ce spui tu se bazează pe ceea ce te învață religia ta.
    Dar eu, dincolo de religii, dincolo de învățături, i-am simțit puterea și iubirea, am simțit cum efectiv m-a salvat, și nu doar o dată ! Ea este cea care răspunde cel mai repede la rugăciuni, doar din compasiune, indiferent de păcatele persoanei, nu judecă și nu ceartă. Nici Fiul ei nu îi poate refuza nimic, atunci când Ea se roagă pentru un păcătos.
    În locurile unde a trăit Ea, vin până și musulmani cu mari probleme și dureri, îi spun dorința lor, și Ea îi ajută, fapt dovedit de multe cazuri concrete. Deci, Ea nu caută ce religie ai, și câte adevăruri cerești știi, ci doar la sufletul și durerea omului.

    Iartă-mă că am intervenit și poate te-am tulburat, de obicei nu mă interesează diferențele dintre religii, ci părțile lor comune, și nici nu intru în controverse. Dar pe Ea o simt aproape, este ocrotitoarea și salvatoarea mea, și nu puteam să tac.
    Și, am respect pentru toate religiile și confesiunile, ca și Ea.

    Numai bine și binecuvântare să ai pe drumul tău !

    Like

  2. Îmi cer scuze pentru că răspund cam târzior. Pentru că părerile oamenilor sunt așa de diferite, hai să apelăm la Biblie să vedem ce ne spune ea despre Maria, mama Domnului Isus.
    În Biblie se găsesc doar câteva texte care fac vreo referire la Maria. Câteva dintre ele: “Și Maria a zis: Sufletul meu mărește pe Domnul, și mi se bucură duhul în Dumnezeu, Mântuitorul meu, pentru că a privit spre starea smerită a roabei Sale. Căci iată că de acum încolo, toate neamurile îmi vor zice fericită, pentru că Cel Atotputernic a făcut lucruri mari pentru mine. Numele lui este Sfânt și îndurarea Lui se întinde din neam în neam peste cei ce se tem de El”. (Luca 1:46,47,48,49,50). Ea a recunoscut că nu se poate mântui singură, și a făcut următoarea afirmație: “Domnul Mântuitorul meu”. Oamenii o consideră pe Maria, poate mântuitoarea lor. Este o blasfemie. Doar Dumnezeu mântuie.
    Ea nu a spus: “De acum oamenii mi se vor închina mie”. Ci l-a lăudat pe Dumnezeu pentru ce a făcut pentru ea.
    În Luca 8:19,20,21, găsim scris: “Mama și frații lui Isus au venit la El; dar nu puteau să-i vorbească, din pricina norodului. Cineva I-a spus: “Mamă-Ta și frații Tăi stau afară, și vor să Te vadă. Dar El, drept răspuns a zis: “Mama Mea și frații Mei sunt cei ce ascultă Cuvântul lui Dumnezeu, și-l împlinesc”.
    Un alt text: Părinţii lui Isus se duceau la Ierusalim în fiecare an, la praznicul Paştelor. Când a fost El de doisprezece ani, s-au suit la Ierusalim, după obiceiul praznicului. Apoi, după ce au trecut zilele praznicului, pe când se întorceau acasă, băiatul Isus a rămas în Ierusalim. Părinţii Lui n-au băgat de seamă lucrul acesta. Au crezut că este cu tovarăşii lor de călătorie, și au mers cale de o zi, și L-au căutat printre rudele şi cunoscuţii lor. Dar nu L-au găsit, şi s-au întors la Ierusalim să-L caute. După trei zile, L-au găsit în Templu, şezând în mijlocul învăţătorilor, ascultându-i şi punându-le întrebări. Toţi care-L auzeau, rămâneau uimiţi de priceperea şi răspunsurile Lui. Când L-au văzut părinţii Lui, au rămas înmărmuriţi; şi mama Lui I -a zis: ,,Fiule, pentru ce Te-ai purtat aşa cu noi? Iată că tatăl Tău şi eu Te-am căutat cu îngrijorare.“El le -a zis: ,,Dece M-aţi căutat? Oare nu ştiaţi că trebuie să fiu în casa Tatălui Meu?“Dar ei n’au înţeles spusele Lui. 51 Apoi S’a pogorât împreună cu ei, a venit la Nazaret, şi le era supus. Mamă-Sa păstra toate cuvintele acestea în inima ei. Şi Isus creştea în înţelepciune, în statură, şi era tot mai plăcut înaintea lui Dumnezeu şi înaintea oamenilor.
    Și ultimul text la răspunsul meu este din Ioan 19:25, 26,27: “Lîngă crucea lui Isus, stătea mama Lui şi sora mamei Lui, Maria, nevasta lui Clopa, şi Maria Magdalina. Cînd a văzut Isus pe mamă-Sa, şi lângă ea pe ucenicul, pe care-l iubea, a zis mamei Sale: ,,Femeie, iată fiul tău!“Apoi, a zis ucenicului: ,,Iată mama ta!“ Şi, din ceasul acela ucenicul a luat -o la el acasă.
    Dumnezeu să te binecuvânteze cu înțelegerea Scripturii, și fie ea ghidul pentru viața ta de credință! Amin 🙂

    Like

  3. Mulțumesc pentru reamintirea citatelor din Biblie; să știi că și eu am citit-o, și chiar am studiat-o în amănunt. Nu intenționez să intru acum într-o controversă de citate, nu își are rostul. Oricum, ele pot fi înțelese diferit de diferiți oameni, și de diferite confesiuni.

    Eu voiam doar să spun că puterea Fecioarei este reală și dovedită, dincolo de cuvintele din carte. Sunt mii de oameni pe care i-a ajutat, și eu sunt unul dintre ei. Nu am zis că prin ea te poți mântui, ci doar că este cea dintâi ajutătoare a omenirii, și mijlocitoare către Fiul ei. Când un om se află în suferință fizică sau spirituală, și o roagă să îl ajute, ea intervine aproape imediat, efectul se vede imediat. Se poate ca Ea să aibă chiar și puterea de a salva anumite suflete, dacă se roagă pentru ele la Fiul Său.

    Desigur, confesiunea ta spune altceva, și tu ai hotărât să urmezi învățăturile ei în literă. Dacă asculți ce spune fiecare biserică și confesiune, fiecare are altă părere, altă viziune, Și, toate se sprijină pe Biblie !
    De aceea, eu am trecut dincolo de confesiuni, de micile diferențe doctrinare. Eu sunt ortodoxă, dar respect toate religiile, deși fiecare dintre ele are impresia că deține adevărul cel mai adevărat, și fiecare se consideră datoare să mă convingă de adevărul ei. Nici ortodoxia nu scapă acestei afirmații !

    Cel mai important este, după ce ți-ai însușit bine adevărurile religiei tale, să încerci să le înțelegi cu sufletul, și să încerci să înțelegi cu sufletul ce vrea să îți spună Iisus ție personal – dincolo de cărți. Tu și cu El singuri, fără preoți, pastori sau alți îndrumători. Sufletul este cea dintâi Biserică, și tu slujești în ea. Nimic nu poate înlocui experiența religioasă directă, nici toate Bibliile la un loc. Desigur, Biblia este un mare învățător, dar nu face decât să deschidă o poartă. La un moment dat, ucenicul va trebui să intre singur.

    Mă iartă din nou că am vorbit atât, dar de acum, promit să tac ! Am spus tot ce am avut de spus. Dacă te-am supărat, îmi cer iertare. Nu voi mai interveni la nici o postare, pentru că am înțeles că e mai bine să rămână fiecare pe drumul lui, până ce se face adevărata lumină în suflet.
    Numai lumină pe drumul tău !

    Like

    1. Mama Domnului Isus nu poate mijloci pentru mine. Este o minciună de la Satan și fie ca Dumnezeu să te elibereze de aceasta. Eu zic că trebuie spuse lucrurilor pe nume. Dacă îl vezi pe un om în pericol și treci pe lângă el fără să îți pese, oare ce inima ai avea atunci?
      Nu pot să nu îți spun Adevărul. Biblia este singura carte de care ai nevoie. Experiențele pe care le ai cu alte ființe decât cu Isus nu sunt credibile. Maria nu are nici o putere mântuitoare. Dacă spui că ii simți prezența, nu înseamnă că acest lucru trebuie să fie și unul bun. Și diavolul se preface în înger de lumină, pentru a înșela pe cineva. Poți simți uneori că vrei să faci lucruri care îți aduc plăcere, dar pe care Dumnezeu să le condamne.
      Atunci când putem dovedi că experiența noastră este în acord cu Biblia, aceasta poate avea credibilitate. Ce trece peste, nu este de la Dumnezeu.
      Ocrotirea, dragostea si mântuirea credinciosului, se află doar în Dumnezeu.
      Fie ca ție , “childagain”, Dumnezeu să îți iasă înainte cu îndurarea Sa, și să-ți lumineze mintea pentru a trăi doar în ascultare de El.
      Iartă-mă dacă te-am rănit prin cuvintele mele. Sper că nu am fost foarte complicată în explicația mea :). Dumnezeu să te binecuvânteze!

      Like

  4. Uite ce am gasit si citez tocmai din Biblia ortodoxa.
    1Timotei 2:5,6

    5. Căci unul este Dumnezeu, unul este şi Mijlocitorul între Dumnezeu şi oameni: omul Hristos Iisus,
    6. Care S-a dat pe Sine preţ de răscumpărare pentru toţi, mărturia adusă la timpul său.

    Eu cred ca din aceste versete se intelege foarte clar ca Unul singur se roaga lui Dumnezeu pentru noi. Invatatura despre Maria a aparut dupa anul 300 d. Hr. la fel si botezul bebelusilor ceea ce este o erezie.

    Mentionez inca o data ca am luat acest verset din Biblia ortodoxa deci se pare ca preotii numai ce vor ei predica, ca dupa Biblia LOR nu.

    Like

    1. Mulțumesc pentru intervenția ta Larisa. Cine crede că Biblia este Cuvântul lui Dumnezeu și îl împlinește, va moșteni Cerul alături de Dumnezeu. Îți doresc binecuvântarea Cerului în viața ta . Te pup 🙂

      Like

Lasă un răspuns

