A spus că mă iubește!

Am citit despre Tine
Și m-am gândit că aș vrea să te cunosc
Mai îndeaproape.
Cineva mi-a spus că deja mă iubești,
Însă mi-a fost greu să cred acest lucru.
Înainte să Te întâlnesc într-un mod personal,
Tu deja îmi știai trăirile,
Și cu toate acestea
Ai ales să mă iubești necondiționat.
După ce Ți-am văzut fața
Te-am rugat să rămâi cu mine
Pentru totdeauna.
Ți-am promis că îți voi fi credincioasă,
Până la ultima mea suflare.
Pentru că nu știu
Când îmi vei face surpriza
Și mă vei chema în splendoarea Cerului Tău,
Ajută-mă, să îmi păstrez curată haina de sărbătoare,
Haina pe care Tu mi-ai făcut-o cadou.
În felul acesta, voi putea să Te întâmpin cu bucurie!

Melania L.
8_jesus-loves-me

3 thoughts on “A spus că mă iubește!

Lasă un răspuns

