Mulțumesc pentru că mă asculți!

prayer_4981cnTată, mă rog pentru fiecare persoană care a poposit vreodată pe blogul meu.
Cu bucurie în suflet că Tu mă asculți, îți cer să îi binecuvântezi, să le întorci fața înspre Tine, să le ierți păcatele și să le dăruiești o viața nouă, viața din Tine.
Poate că unii experimentează acum suferință fizică, poate că alții sunt răniți profund de prieteni sau alții sunt la răscruce de drumuri.
Tată din Cer, te rog, întâlnește-i. Arată-le cât de mult îi iubești, cât de mult îți pasă de fiecare detaliu din viața lor.
Tu ești Cel ce dai sens vieții, Tu ești răspunsul la orice problemă.
Tată îți mulțumesc că mă asculți,
datorită Fiului tău scump Isus!
Amin

Melania L.

7 thoughts on “Mulțumesc pentru că mă asculți!

  1. Fii binecuvântată, dragă Melania!
    Îţi mulţumesc pentru rugăciunea ta, pentru noi toţi!
    Domnul, fie mereu cu tine!
    Te îmbrăţişez cu mult drag. O noapte liniştită îţi doresc, draga mea! 🙂

    Like

  2. Îţi mulţumesc foarte mult pentru rugăciune. În minunatele cuvinte adresate Tatălui nostru, văd cât eşti de sensibilă la şoapta Duhului Sfânt… Mulţumesc foarte mult! Aveam nevoie de o astfel de încurajare şi rugăciunea rostită către Cer, descrie foarte bine starea mea. Fii binecuvântată, draga mea!

    Like

Lasă un răspuns

