Vrednic, vrednic de laudă!

Vrednic ești Doamne să fii lăudat
Tu, Regele Regilor
Cel ce ai toată puterea în Cer și pe pământ.
Mulțumim pentru că ne asculți glasul
Atunci când Te chemăm.
În această lume efemeră,
Adâncită în mizerie
Tu ne porți pe brațe pentru ca să ne păstrăm hainele imaculate
Și chiar și atunci când alegem să ne târâm prin noroi,
Tu ne dăruiești iertarea și ne primești din nou în Curțile Tale,
Fără să ne reamintești vreodată cât de rebeli am fost.
A Ta dragoste întrece imaginația mea
Dar o accept și mă bucur că mi te-ai revelat,
Și continui să te descoperi încă miilor de păcătoși de pe planetă.
Îți mulțumesc, Domnul meu!
Melania L.

worship

4 thoughts on “Vrednic, vrednic de laudă!

Lasă un răspuns

