Depind de El în toate lucrurile!

Numele Tău este Minunat,
Brațul Tău este Puternic,
Cuvintele îți sunt atât de dulci
Încât amarul din suflet îmi dispare
Atunci când îmi rostești numele.
Știu că am de pierdut
Atunci când nu te fac parte din activitățile mele zilnice.
Vreau viața din abundență pe pământ?
Vreau să mă bucur în furtună cât și pe timp însorit?
Tată, Tu știi că doar depinzând de Tine
În toate lucrurile
Voi avea o viață bogată
Care să merite să ocupe un loc printre pamânteni!
Îți dau acum mâna, inima, ochii
De fapt întreaga-mi ființă
Pentru ca Tu să o faci după plăcerea inimii Tale.
Melania L.

z214582570

4 thoughts on “Depind de El în toate lucrurile!

Lasă un răspuns

