Cât e de bine la căldură! :)

Ascunde-mă sub aripa Ta
Că mi-e tare bine acolo.
În acest fel nu voi simți nici bătaia vântului
Și nici stropii de ploaie nu îmi vor atinge trupul
Ci îți voi auzi inima
Care îmi va șopti că nu ai încetat să mă iubești,
Chiar dacă mă știi că sunt imperfectă.
Dar și căldura pe care o emană prezența Ta Îmi va reaminti că la Tine Doamne
Este locul perfect unde pot simți că sunt cu adevarat Acasă.
Te iubesc Salvatorul meu!
Melania L.

44662b007195aef4ae547acb2f80c52f

6 thoughts on “Cât e de bine la căldură! :)

Lasă un răspuns

