Prima mea pictură acrilică

Painting

43 thoughts on “Prima mea pictură acrilică

  1. Mela draga, dar vad ca ai preocupari artistice de tot felul 🙂 Sambata m-am gandit mult la tine … am cantat cu Ani Chiorean o cantare pe care eu o asociez tare mult cu tine. “Ochii imi ridic …” Si chiar am simtit ca lipseste cantarea ta din adunarea noastra. 🙂 Poate te motivez la o vizita! Te imbratisez cu drag si sa ai parte de multe bucurii!

    Like

    1. Hehei..Lore..și eu mi le descoper din mers:).
      Oare cum va fi să cânt din nou în biserica Speranța după aproape 3 ani de când am plecat din țară?..emoțiile cred că își vor spune cuvântul:). Mulțumesc pentru faptul că m-ai lăsat să știu că au însemnat ceva pentru tine cântările mele:). Te îmbrățișez! 🙂 Și poate ne vedem curând! O zi minunată pentru prețioasa Lore:)

      Like

  2. Draga Melania, so ,so beautiful picture!!!!! N-am stiut ca esti atit de talentata… Bravo tie , si te invidiez un pic … Mi-ar fi placut si mie sa stiu sa pictez asa frumos… Sint mindra si onorata sa fiu prietena ta love Maria

    Sent from my iPhone

    Like

    1. Dragă Maria, iți mulțumesc pentru cuvintele tale atât de frumoase. Eu cred că niciodată nu este prea târziu să îți îndeplinești un vis bineînțeles dacă este și în planul lui Dumnezeu pentru tine:).Te pup și te îmbrățișez cu drag! 🙂

      Like

  3. foarte graitoare pictura si plina de viata. felicitari pentru acest “prima data” impartasit celorlalti. O primavara plina de culoare, de frumusete si de bucurie!

    Like

    1. Dragă Vali, îți mulțumesc pentru cuvintele tale atât de calde și de frumoase:). Am văzut ca și tu ești preocupată de pictură. Iți doresc multă satisfacție în tot ceea ce faci, și multe idei pentru a crea cât mai frumoase picturi! O primăvară frumoasa îți doresc! 🙂

      Like

  4. Foarte frumoasa pictura, draga Melania! Admirand-o gandul m-a purtat spre aceste versuri atat de frumoase:

    primavara, sol ceresc,
    alba carte de departe,
    cate flori te-mpodobesc,
    toate alte flori vestesc
    fara moarte!

    primavara, chip de har,
    preoteasa si craiasa,
    tu in albul tau talar,
    in nuanta de Sinear,
    esti mireasa!

    si purtand vesmant bogat,
    ramuri pline de albine,
    tu ne-nalti cu gand curat
    catre Mirele-‘Mparat
    care vine…

    catre vaile de sus,
    unde doara dorul zboara,
    unde-n freamat de nespus
    ne va fi pe veci Isus
    primavara!

    unde totu-i numai flori,
    cararuia, cetatuia,
    numai soare fara nori,
    numai frati, numai surori…
    Aleluia!

    Primavara, sol ceresc de Costache Ioanid !

    Iti doresc din toata inima mea, Melania draga, o primavara frumoasa si cu multe impliniri!
    Te imbratisez cu mult drag! 🙂

    Like

  5. Felicitări!!! Sunt încurajată de tine şi de această pictură să încep si eu pictez (până acum m-am uitat la tutoriale, mi-am cumpărat niste pensule şi o pânză mică)!!!

    Like

  6. Melania, esti de admirat! Cata valoare dai fiecarui detaliu! Si asta, pentru ca asa am fost creati de Creatorul: cu capacitatea de a crea si de a da valoare celor de langa noi. Ma bucur sa te cunosc in acest mod (virtual) 🙂 Speram sa vina o zi cand sa ne vedem fata-n fata 🙂

    Like

    1. Mulțumesc foarte mult pentru așa cuvinte frumoase.
      Cred că faceți o lucrare foarte bună în rândul familiilor.
      Domnul să vă dăruiască resurse proaspete în continuare pentru a fi de mare ajutor tuturor nevoiașilor.
      O zi minunata vă doresc! 🙂

      Like

Lasă un răspuns

