La mulți ani, Marce dragă!

MelaLinesTransparent
Este fetiță, răsună glasul medicului!
– Și ce nume va purta?
– Marcela … Marcela Burzo, se aude glasul mamei vibrând de emoție.
Primul plânset al fetiței de bun venit în lume a eclipsat totul, făcând-o pe mamă să uite de travaliul prin care tocmai trecuse și inima i s-a topit de iubire pentru copila ei, iar lacrimile îi șiroiau pe obraji.
Mâinile i-au cuprins trupul firav și perfect sănătos al micuței.
În sfârșit putea să o privească și să-i spună cât este de minunată.
Se gândi la cât de bogat și frumos îi arată acum buchetul de flori…
Gândurile i se curmă la apariția soțului ei, care ardea de nerăbdare să își vadă copila.
O mare bucurie și pace domnea în sufletele lor.
Această zi de 5 februarie, niciodată nu o vor uita.
Marcela creștea sub îndrumarea părinților ei iubitori și responsabili care au ajutat-o să înțeleagă ce este viața și după ce principii ar trebui să și-o trăiască.
Au avut grijă să nu uite să îi vorbească despre Dumnezeu, Tatăl ei ceresc care a hotărât venirea ei în aceasta lume…
Înainte de a veni pe pământ ochii Lui o vedeau și în cartea Lui erau scrise toate zilele pe care Marcela le va trăi…
Parcurgând drumul vieții prin anotimpuri însorite, dar și prin ploi și furtuni puternice, Marcela nu și-a uitat identitatea. A rămas ca un copac verde, plin de sevă, datorită lui Dumnezeu care i-a fost alături ca un Prieten bun.
A înțeles că viața are culoare doar atunci când nu ești egoist, ci te implici în viața celor din jur.
Așadar, este receptivă la nevoile semenilor și este gata să le asculte doleanțele.
Când mă gândesc la ea, nu mă înșel când spun că este o ființă atât de înțeleaptă și echilibrată.
Lumea aceasta este mai bogată datorită acestei făpturi minunate cu numele de Marcela.
Îi dăruiesc al meu mulțumesc pentru sprijinul acordat la nevoie..
Mulțumesc lui Dumnezeu că exiști, draga mea soră.
La mulți ani!!
Cu drag,
Mela
Uitați-vă la ea, cât este de frumoasă ! 🙂

Marce2

MelaLinesTransparent

26 thoughts on “La mulți ani, Marce dragă!

  1. La multi ani!, binecuvantati cu multa sanatate, fericire si impliniri, ii doresc din toata inima mea surorii tale Marce! Domnul, sa fie mereu cu ea si cu voi toti!
    Foarte emotionante sunt gandurile pe care le-ai astenut aici, draga Melania, dedicate Marcelei!
    Fii binecuvantata!
    Te imbratisez cu mult drag! O seara minunata iti doresc, draga Melania! 🙂

    Like

  2. La multi ani pt minunata mea surioara Marcela!!! Domnul sa te binecuvinteze cu ceea ce iti doresti si ai nevoie ca El stie cel mai bine:) Melaaa minunate cuvinte… Ce frumos ai scris …

    Like

  3. La multi ani! Sa fi sanatoasa si sa ai parte numai de bucurii.
    Mi-au placut foarte mult randurile. Merg direct la suflet.

    Like

  4. La multi ani si din partea mea, draga Marcela….D-l sa fie cu tine in continuare calauzindu-ti pasii si infrumusetandu-ti fiecare noua zi datorita FRUMUSETII LUI ….te imbratisez cu drag de departe! Luminita 🙂

    Like

  5. MELANIA, ESTI O COMOARA LA CASA OMULUI, IMI ESTE TARE DOR DE TINE, SA STAM LA UN PAHAR DE VORBA, MI-ADUC AMINTE CAND ERAM FOARTE BOLNAVA SI AI VENIT LA MINE ACASA,, MI-AI CITIT PSALMUL 91, ABIA ATUNCI AM INTELES CAT DE MINUNAT SPUNEA DAVID PRIN ACESTE MINUNATE VERSETE. TE IMBRATISEZ SI-TI DORESC CA PROTECTIA CELUI DE SUS , SA-TI OCROTEASCA VIATA SI CASNICIA, POATE INTR-O ZI NE VOM SI AUZI, DACA VREI SA-MI SCRII NR. TAU DE TELEFON, MI-AR FACE PLACERE SA TE AUD.

    Like

Lasă un răspuns

