Până nu-i prea târziu !!!!!

MelaLinesTransparent
Ai trecut personal prin situația de a-ți dori să dai timpul înapoi pentru a corecta anumite lucruri știind că de data aceasta vei reacționa într-un mod cu totul diferit?
Imposibiltatea de a mai face ceva în unele situații, a săpat în inima ta răni adânci!
Îmi amintesc de o zi de practică la un spital din Cluj, unde trebuia să țin companie unui bolnav care avea probleme cardiace fără să știu că urma să moară chiar în aceeași zi.
M-am apropiat de patul dânsului, m-am rugat în gând, asigurându-l de dragostea pe care Dumnezeu i-o poartă și pentru câteva minute am părăsit salonul și m-am întors cu o sticlă de apă minerală pe care acest pacient și-o dorise.
Conversația noastră nu a fost de lungă durată.
Starea sănătății lui s-a înrăutățit așa că a fost transferat la un alt etaj unde l-am însoțit.
După ce a fost așezat pe un pat într-un salon destul de mare și unde am zărit la un moment dat o asistentă întoarsă cu spatele spre noi, mi-am întins mâna să iau o fâșie de material de pe un raft din stânga patului pentru a șterge fruntea acelui bolnav, dar deja murise.
În câteva minute viața lui se sfârșise. O echipă de medici au fost prezenți pentru a-l resuscita. Nu s-a mai putut face ceva. Viața lui cu adevărat încetase.
Am fost atât de marcată de aceasta situație, iar plânsul m-a năpădit, regretând faptul că nu l-am pus față în față cu Veșnicia.
Nu știu dacă acest bărbat l-a acceptat în inimă pe Isus, ca Domn și Mântuitor al vieții sale…
A fost prea târziu să-i mai adresez vreun cuvânt, în schimb regretele nu au fost de prisos, ci au aprins un foc în inima mea care continuă să ardă, motivându-mă să vorbesc despre Adevăr!
Cunoști tu cine este Calea, Adevărul, și Viața?
Ești sigur că pașii tăi sunt într-o direcție bună?
Nu știi când Dumnezeu va porunci inimii tale să înceteze să mai bată, de aceea împacă-te astăzi cu El!!
După ce corpul tău va fi inert, pomenele celor din jur și lumânările aprinse nu vor avea nici un efect asupra sufletului tău!
Lucrurile urgente, nu suportă amânare!
                                                                                      Melania L.

MelaLinesTransparent

3 thoughts on “Până nu-i prea târziu !!!!!

Lasă un răspuns

